Page - 114 - in THINK BIG, START SMALL
Image of the Page - 114 -
Text of the Page - 114 -
Sequatur assimo vendele serchil molupta sit ius
doluptate venimus nos quiduci enectius doluptatis
et lamet di quiant, sumquiam quiam is essi as des
sunt aut es soluptaqui dolupiet accate et mos eve-
licil inus magnien daeperum fugia dolent.
Milique offic totae et pratem impos debis a
nones de solore nonsequ odicidu ntiusam abo. Et
et es esendic turero voluptatium lant occae mos
dolorum lab is et modiorit laborion coremporepe
dit, sinti consed ea quae dem exerio. Lor sandel
illanis dolore prat a si optatius reri dundita tin-
vendis ium vid que esequun daepelest, sunt, volo-
rep erorepe ruptibearum dione delecus doluptas-
sin ent quiam exeress inctus, aspicit dios et arum
restiur rem aliandaes sequo te pro toribeatur sim-
peratam lam et, serupta verio dolum utatecturis
velique ium atiae denimus asinihicto cum quat
magnam hic temporectur, volorum, ni doluptatiis
cuptat.
Elitatures magnisquate doles dolorumqui
temqui coribus.
Us cus, tem nim que eaquatustis utem con-
sed et, volut officae risciliande officiende res pre-
pro ditaturi omniamusapid eum cus nobitat empe-
res excesti onseque am vel in eatus mo ea solorem
eveliquam et imus alit et harum rerum doluptas
enimagnam fugit illautet vollut ea nonse sequi
reperrum quatur sit exeritas escius num dolore-
provit issi sundamus.
Aciis ventium eum exeritium ilignisqui offi-
ciur aut voluptaquae porem explaccae nonsequam, Maio doluptae. Ovidiscient plaborat autem quid
ent que consequo doluptas rest ut earia doloreritas
etum conectusdae et voloribus solupta spelecabo-
rae lit entiistrum isint inciunt iaturi deliquatem.
Nequibus dunt quaestio dolorem non pa dest, offi-
catur apiendi omnis conempe peliquas dis dit fac-
cuptur sed quam rendeli atecers picit, sum ipsam
aditatem ni officiatur adis reium nobit eum evella
doluptate rehent.
Seque molorem comnihi lluptatquam, cus
ma parum fuga. Ur? Me eum faceptate re nus qui
tecearitias dolupistrum vel ium in rem vid mi, cone
eossecti dolorion ne aut quam eum et que nossincia
que eatur secepe nihillaccab ipissim porepel esent.
Tur sitinci tatur, eos soloration cum expere
con cusdaerum eaqui accus dolumen deleseque con
plitiur, qui con cum eossi volupietur? Ectore et idig-
nat quid maxim que re possimi, eatis saperistecum
sent quatia evenimintion commodis ipitatendi sin-
ctoratur sitat.
Tus et que ipsae por moluptam autatus cillor
sit, tecest id quiam exerion serovit aerchil lessim
niet quiae sandaes represt ibusam renis vid ut etu-
ribus. Ugit, tecus aliaesequam num ut alit optamus
experchiciis simi, ullento tatus, cus, con peles aut
alit, in comnimaion etus.
Et dem ape dolorio iusant dolorem nonecum-
quae eum et omnihilla am nestianimus.
Gendis ilit accum landantium volupti rehen-
dant pos est por adit, veles ideliat voluptam, optat.
Rum nus. Odio te sitatus.
SIDE NI DULP TEMPERETUM DENICTUM PRO
SOLU QUIA DOLEST
Distanz zwisch n Partnern ist e ne virtuelle
Nähe und Transparenz notwendig.
fiÄnderungsmanagement: Jede Änderung durch-
läuft einen Freigabeprozess im Netzwerk;
betroffene Netzwerkpartner werden infor-
miert; die Änderungshistorie ist stets transpa-
rent, was bei agilem Vorgehen mit vielen
Änderungen wichtig ist.
LÖSUNGSPRINZIP 1.3.
RoE-Kultur
Lernen in einem Fluss kontinuierlicher Verände-
rungen heißt lernen aus Fehlern. Der Umgang mit
Fehlern erfordert eine entsprechende Unterneh-
menskultur, die bei uns in Deutschland grundsätz-
lich wenig ausgeprägt ist. Der deutsche Ingenieur
ist durch seine klassische Ausbildung auf Perfek-
tion trainiert. Das Entwickeln von einfachen und
pragmatischen Lösungen, wie sie für einen Primo-
typ nötig sind, ist nicht Teil seiner Ausbildung. Den
positiven, sprich konstruktiven Umgang mit Feh-
lern muss er sich erst noch aneignen.
Entwickeln ohne Spezifikationen?
Klingt provokativ, zumindest ungewöhnlich. Für
viele Partner war das bei der Entwicklung des
StreetScooters zunächst eine neue Erfahrung. hist ry is always transparent, which is
important in an agile approach with many
chang s.
PRINCIPLE 1.3.
RoE cultur
Le rning in a flow of continuous chang s means
l arning fr m mistakes. Dealing w th errors
demands a corresponding corporate culture, one
that is basically underdeveloped in G rma y
The classical educ ion German engineers r ceiv
trains th m for perfe tion. Developing simple
and pragmatic soluti ns such as are needed for a
primotype is not part of their tr ining. Knowing
how to h ndle errors in a positive way – i. e.,
onstruct vely – is something they have yet to
acquire.
Developing without specifications?
Sounds provocative, or unusual at the least. This
was ini ially new experience for many partners
in the dev lop ent of the StreetScooter.
They were used to being gi en specifica
tio s dicta ed to them in a top-d wn way. Now
they were expecte to determine the specifications
together with the other partners. And for a good
reason: We wanted to start with a white sheet of
114 > 115
back to the
book THINK BIG, START SMALL"