Seite - 109 - in THINK BIG, START SMALL
Bild der Seite - 109 -
Text der Seite - 109 -
Assimo vendele serchil molupta sit ius doluptate
venimus nos quiduci enectius doluptatis et lamet
di quiant, sumquiam quiam is essi as des sunt aut
es soluptaqui dolupiet accate et mos evelicil inus
magnien daeperum fugia dolent.
Milique offic totae et pratem impos debis a
nones de solore nonsequ odicidu ntiusam abo. Et
et es esendic turero voluptatium lant occae mos
dolorum lab is et modiorit laborion coremporepe
dit, sinti consed ea quae dem exerio. Lor sandel
illanis dolore prat a si optatius reri dundita tin-
vendis ium vid que esequun daepelest, sunt, volo-
rep erorepe ruptibearum dione delecus doluptas-
sin ent quiam exeress inctus, aspicit dios et arum
restiur rem aliandaes sequo te pro toribeatur sim-
peratam lam et, serupta verio dolum utatecturis
velique ium atiae denimus asinihicto cum quat
magnam hic temporectur, volorum, ni doluptatiis
cuptat.
Elitatures magnisquate doles dolorumqui
temqui coribus.
Us cus, tem nim que eaquatustis utem con-
sed et, volut officae risciliande officiende res pre-
pro ditaturi omniamusapid eum cus nobitat empe-
res excesti onseque am vel in eatus mo ea solorem
eveliquam et imus alit et harum rerum doluptas
enimagnam fugit illautet vollut ea nonse sequi
reperrum quatur sit exeritas escius num dolore-
provit issi sundamus.
Aciis ventium eum exeritium ilignisqui offi-
ciur aut voluptaquae porem explaccae nonsequam, Ovidiscient plaborat autem quid ent que conse-
quo doluptas rest ut earia doloreritas etum conec-
tusdae et voloribus solupta spelecaborae lit enti-
istrum isint inciunt iaturi deliquatem. Nequibus
dunt quaestio dolorem non pa dest, officatur api-
endi omnis conempe peliquas dis dit faccuptur sed
quam rendeli atecers picit, sum ipsam aditatem ni
officiatur adis reium nobit eum evella doluptate
rehent.
Seque molorem comnihi lluptatquam, cus
ma parum fuga. Ur? Me eum faceptate re nus qui
tecearitias dolupistrum vel ium in rem vid mi, cone
eossecti dolorion ne aut quam eum et que nossincia
que eatur secepe nihillaccab ipissim porepel esent.
Tur sitinci tatur, eos soloration cum expere
con cusdaerum eaqui accus dolumen deleseque con
plitiur, qui con cum eossi volupietur? Ectore et idig-
nat quid maxim que re possimi, eatis saperistecum
sent quatia evenimintion commodis ipitatendi sin-
ctoratur sitat.
Tus et que ipsae por moluptam autatus cillor
sit, tecest id quiam exerion serovit aerchil lessim
niet quiae sandaes represt ibusam renis vid ut etu-
ribus. Ugit, tecus aliaesequam num ut alit optamus
experchiciis simi, ullento tatus, cus, con peles aut
alit, in comnimaion etus.
Et dem ape dolorio iusant dolorem nonecum-
quae eum et omnihilla am nestianimus.
Gendis ilit accum landantium volupti rehen-
dant pos est por adit, veles ideliat voluptam, optat.
Rum nus. Odio te sitatus.
Ein Pr fikoch probiert ein neues Gericht zunächst
immer aus; er kocht das Gericht, bevor er das
Rezept auf chreibt.
Und so verhält es si h auch i Fahrzeug. Bei-
spiel: Designel mente können nur über eine Viel-
zahl von Prototypen i er tiv konstruiert werden, also
durch schrittweise A näherung an die exakte Lösung.
Zudiesen Designel menten gehörenetwa Displays im
Fahrzeug, deren Sichtbarkeit unter verschiedenen
Lichtverhältnissen sicherg stellt s in muss.
Schnittstellenorientieru g
Der Prototyp ein Gesamtfahrzeugs entsteht
immer rel tiv spät im Entwicklungsprozess. Inner-
halb der herkömmlichen Organisa ionsstruktur
sind die einzelnen Mod le bis zu diesem Zeitpunkt
strikt getrennt. Probleme an den Schnittstellen
sind daher häufig und werden erst spät e kannt.
Ein Pr m typ ist immer ein möglichst vollständi-
ges Versu h objekt, so können Probleme an den
Schni tstellen rüh rkannt und behoben werden –
auch wenn die einzelnen Module ch deutlich
vom Serienstand abweichen können.
Funktionsorientierung
Dem Prinzip des Ausprobierens zu folgen, heißt,
nicht den Prototyp für alles bauen sondern den
Primotyp für eine jeweils spezifische Fragestellung.
Beispiel: ein Versuchsfahrzeug für Ergono-
mieuntersuchungen. Während für den Primotyp other words, through a gradual pproach towards
the exact solution. These design elements include
things like displays in the vehic e, whose visibi-
lity under various lighting conditions has to be
ensured.
Interface or entation
The creation of the prototype of a plete vehicle
always co es relatively late in th develo ment
process. Th ind vidual modules ar strictly sepa-
rated up to this point in the conventional organi-
zational structure. Probl ms with the interfaces are
therefore frequent and are dentified late. A primo-
type is always a test object that’s as near to com-
plete as poss ble so that problem at the interfaces
can be detec ed and corrected early – even if the
individual modules may still d ffer significantly
from the series stand rd.
Functional orientation
Following the p inciple of trial and error mean n t
building a prototype for everything, but instead a
primotype for each specific pr blem.
Exampl : A test vehicle for ergo omic tests.
Whereas wood or car board an be used as ate-
rials for the primotype, the prototyp needs to
be quite close to a series model, which can mean
much greater expense.
zurück zum
Buch THINK BIG, START SMALL"
THINK BIG, START SMALL