Web-Books
im Austria-Forum
Austria-Forum
Web-Books
Technik
THINK BIG, START SMALL
Seite - 109 -
  • Benutzer
  • Version
    • Vollversion
    • Textversion
  • Sprache
    • Deutsch
    • English - Englisch

Seite - 109 - in THINK BIG, START SMALL

Bild der Seite - 109 -

Bild der Seite - 109 - in THINK BIG, START SMALL

Text der Seite - 109 -

Assimo vendele serchil molupta sit ius doluptate venimus nos quiduci enectius doluptatis et lamet di quiant, sumquiam quiam is essi as des sunt aut es soluptaqui dolupiet accate et mos evelicil inus magnien daeperum fugia dolent. Milique offic totae et pratem impos debis a nones de solore nonsequ odicidu ntiusam abo. Et et es esendic turero voluptatium lant occae mos dolorum lab is et modiorit laborion coremporepe dit, sinti consed ea quae dem exerio. Lor sandel illanis dolore prat a si optatius reri dundita tin- vendis ium vid que esequun daepelest, sunt, volo- rep erorepe ruptibearum dione delecus doluptas- sin ent quiam exeress inctus, aspicit dios et arum restiur rem aliandaes sequo te pro toribeatur sim- peratam lam et, serupta verio dolum utatecturis velique ium atiae denimus asinihicto cum quat magnam hic temporectur, volorum, ni doluptatiis cuptat. Elitatures magnisquate doles dolorumqui temqui coribus. Us cus, tem nim que eaquatustis utem con- sed et, volut officae risciliande officiende res pre- pro ditaturi omniamusapid eum cus nobitat empe- res excesti onseque am vel in eatus mo ea solorem eveliquam et imus alit et harum rerum doluptas enimagnam fugit illautet vollut ea nonse sequi reperrum quatur sit exeritas escius num dolore- provit issi sundamus. Aciis ventium eum exeritium ilignisqui offi- ciur aut voluptaquae porem explaccae nonsequam, Ovidiscient plaborat autem quid ent que conse- quo doluptas rest ut earia doloreritas etum conec- tusdae et voloribus solupta spelecaborae lit enti- istrum isint inciunt iaturi deliquatem. Nequibus dunt quaestio dolorem non pa dest, officatur api- endi omnis conempe peliquas dis dit faccuptur sed quam rendeli atecers picit, sum ipsam aditatem ni officiatur adis reium nobit eum evella doluptate rehent. Seque molorem comnihi lluptatquam, cus ma parum fuga. Ur? Me eum faceptate re nus qui tecearitias dolupistrum vel ium in rem vid mi, cone eossecti dolorion ne aut quam eum et que nossincia que eatur secepe nihillaccab ipissim porepel esent. Tur sitinci tatur, eos soloration cum expere con cusdaerum eaqui accus dolumen deleseque con plitiur, qui con cum eossi volupietur? Ectore et idig- nat quid maxim que re possimi, eatis saperistecum sent quatia evenimintion commodis ipitatendi sin- ctoratur sitat. Tus et que ipsae por moluptam autatus cillor sit, tecest id quiam exerion serovit aerchil lessim niet quiae sandaes represt ibusam renis vid ut etu- ribus. Ugit, tecus aliaesequam num ut alit optamus experchiciis simi, ullento tatus, cus, con peles aut alit, in comnimaion etus. Et dem ape dolorio iusant dolorem nonecum- quae eum et omnihilla am nestianimus. Gendis ilit accum landantium volupti rehen- dant pos est por adit, veles ideliat voluptam, optat. Rum nus. Odio te sitatus. Ein Pr fikoch probiert ein neues Gericht zunächst immer aus; er kocht das Gericht, bevor er das Rezept auf chreibt. Und so verhält es si h auch i Fahrzeug. Bei- spiel: Designel mente können nur über eine Viel- zahl von Prototypen i er tiv konstruiert werden, also durch schrittweise A näherung an die exakte Lösung. Zudiesen Designel menten gehörenetwa Displays im Fahrzeug, deren Sichtbarkeit unter verschiedenen Lichtverhältnissen sicherg stellt s in muss. Schnittstellenorientieru g Der Prototyp ein Gesamtfahrzeugs entsteht immer rel tiv spät im Entwicklungsprozess. Inner- halb der herkömmlichen Organisa ionsstruktur sind die einzelnen Mod le bis zu diesem Zeitpunkt strikt getrennt. Probleme an den Schnittstellen sind daher häufig und werden erst spät e kannt. Ein Pr m typ ist immer ein möglichst vollständi- ges Versu h objekt, so können Probleme an den Schni tstellen rüh rkannt und behoben werden – auch wenn die einzelnen Module ch deutlich vom Serienstand abweichen können. Funktionsorientierung Dem Prinzip des Ausprobierens zu folgen, heißt, nicht den Prototyp für alles bauen sondern den Primotyp für eine jeweils spezifische Fragestellung. Beispiel: ein Versuchsfahrzeug für Ergono- mieuntersuchungen. Während für den Primotyp other words, through a gradual pproach towards the exact solution. These design elements include things like displays in the vehic e, whose visibi- lity under various lighting conditions has to be ensured. Interface or entation The creation of the prototype of a plete vehicle always co es relatively late in th develo ment process. Th ind vidual modules ar strictly sepa- rated up to this point in the conventional organi- zational structure. Probl ms with the interfaces are therefore frequent and are dentified late. A primo- type is always a test object that’s as near to com- plete as poss ble so that problem at the interfaces can be detec ed and corrected early – even if the individual modules may still d ffer significantly from the series stand rd. Functional orientation Following the p inciple of trial and error mean n t building a prototype for everything, but instead a primotype for each specific pr blem. Exampl : A test vehicle for ergo omic tests. Whereas wood or car board an be used as ate- rials for the primotype, the prototyp needs to be quite close to a series model, which can mean much greater expense.
zurück zum  Buch THINK BIG, START SMALL"
THINK BIG, START SMALL
Titel
THINK BIG, START SMALL
Autoren
Achim Kampker
Jürgen Gerdes
Günther Schuh
Verlag
Springer Vieweg
Datum
2017
Sprache
deutsch, englisch
Lizenz
CC BY 4.0
ISBN
978-3-662-54997-1
Abmessungen
21.0 x 27.9 cm
Seiten
222
Schlagwörter
Technology, engineering, agriculture
Kategorie
Technik
Web-Books
Bibliothek
Datenschutz
Impressum
Austria-Forum
Austria-Forum
Web-Books
THINK BIG, START SMALL