Web-Books
im Austria-Forum
Austria-Forum
Web-Books
Technik
Maximum Tire-Road Friction Coefficient Estimation
Seite - 116 -
  • Benutzer
  • Version
    • Vollversion
    • Textversion
  • Sprache
    • Deutsch
    • English - Englisch

Seite - 116 - in Maximum Tire-Road Friction Coefficient Estimation

Bild der Seite - 116 -

Bild der Seite - 116 - in Maximum Tire-Road Friction Coefficient Estimation

Text der Seite - 116 -

6 Results and conclusion Table 6.2.: Mean absolute error (MAE) and maximum absolute error for all braking manoeuvers Example Mean absolute error (MAE) Maximum absolute error Braking (≈ 4.5 m/s2),µ step fixed 0.0582 0.7496 SD 0.0970 0.7549 ∆µˆmax 0.1035 0.6964 Braking (≈ 2 m/s2),µ step fixed 0.3029 0.9969 SD 0.2973 1.0027 ∆µˆmax 0.3577 1.0034 Braking (≈ 3 m/s2),µ split, low fixed 0.1953 0.3529 SD 0.1592 0.4669 ∆µˆmax 0.1582 0.3954 Braking (≈ 3 m/s2),µ split, high fixed 0.6025 1.0088 SD 0.6010 1.0197 ∆µˆmax 0.6508 1.0210 116
zurück zum  Buch Maximum Tire-Road Friction Coefficient Estimation"
Maximum Tire-Road Friction Coefficient Estimation
Titel
Maximum Tire-Road Friction Coefficient Estimation
Autor
Cornelia Lex
Verlag
Verlag der Technischen Universität Graz
Ort
Graz
Datum
2015
Sprache
englisch
Lizenz
CC BY-NC-ND 3.0
ISBN
978-3-85125-423-5
Abmessungen
21.0 x 29.7 cm
Seiten
189
Kategorie
Technik
Web-Books
Bibliothek
Datenschutz
Impressum
Austria-Forum
Austria-Forum
Web-Books
Maximum Tire-Road Friction Coefficient Estimation